Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dilluns, de febrer 20

Curs del Partit Popular

Avui és un dia gran. Me l'apunt. Segons la premsa menorquina, el PP "ensenya el funcionament muncipal al seus regidors". Estic esglaiat. Si no saben com funciona un ajuntament, què dimonis hi fan de regidors? I com s'ho feien, per funcionar, si no sabien normes, etc.? Ja ho ben diu n'Antònia Salord: ara sap com fer una moció de censura. Ja només li cal aprendre a fer una "o" amb un got i hala... diputada!

Aquesta gent mai no ens deixarà de sorprendre. Tal vegada pel fet que no sabien com fuciona l'Administració, la confonien amb una empresa privada. Cada cop els veig més dictatorials, però ho són de bon "rollo"; perquè no en saben més. Tanmateix, i per aquest desconeixement, entre Chávez i el PP menorquí, la diferència és minsa.

Tot plegat és prou patètic.

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter