Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dimarts, de febrer 21

LES ESTÀTUES DEL PP I LES QUEIXES DEL PSM

Aquests dies he sentit algunes queixes del PSM contra la decisió del partit Popular de Ciutadella d’invertir més en l’adquisició d’estàtues que no a construir i millorar la infraestructura cultural de la vila. Aquesta queixa em resulta del tot incomprensible.

Em sembla que el PSM hauria de ser conscient de dues coses. La primera que qui comanda gasta els diners com vol. Contra açò, només cal demanar-los que ho paguin durant el període en què governen, sense deixar deutes als que vindran. La segona és que em sembla mentida que el PSM no s’hagi adonat del missatge “subliminal” que conté aquesta decisió. Efectivament, la intenció del PP és cobrir una mancança econòmica del pressupost municipal. Atès que hi ha una estàtua que ocupa el lloc de l’alcalde –el “comendador” del Tenorio?—ha decidit d’alliberar el sou que li havien assignat. Aquest sou serà incorporat a romanent de tresoreria. Però com que l’home necessita viure, li abonaran les despeses de conservació que necessita qualsevol estàtua per mantenir-se en un estat digne.

PD: tampoc no entenc les queixes de Camarero –ja fa uns mesos-- contra la famosa exposició de porcellanes de la casa Lladró. Encara no s’ha adonat que a Cabildolàndia hi ha moltes figures decoratives?

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter