Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dimecres, de febrer 22

Hi havia poques ganes de fer un dic

Ja ho sabíem, però ara ha quedat ben clar. El Govern de la Comunitat Autònoma no volia fer el dic, només pretenia atreure adeptes. Estic convençut –ho sé d’una bona font- que van rebre amb molt de goig la notícia que el Govern central no veia amb ulls la construcció d’un dic a la badia de Ciutadella.

Ara, però, tenim més informació i cal analitzar-la. El Govern de les Illes ja renuncia al construir el dic: uf, quina alenada han fet a Palma! I el PSOE també ha respirat fortament i profunda, puix qui renuncia a fer-lo, definitivament, és el PP. Ambdós es barallaven a veure qui no el feia, açò és evident. Si entost d’una disputa com la que hem tingut, els rivals s’haguessin enfrontat dalt d’un ring de boxa, l’àrbitre els hauria desqualificat –a tots dos— per manca de combativitat.

Per acabar, Mabel Cabrer, la grandíssima Mabel Cabrer, afirma que un diu veurem acabada la dàrsena esportiva a cala en Busquets. Permeteu-me que també ho dubti. No queda prou aclarit on abocaran el material. La intenció és reomplir pedreres, però el president del propietaris de les pedreres menorquines ho veu inviable. Provocarà aquesta opinió un altre atac de satisfacció a Mabel Cabrer? És probable. De moment, l’única cosa evident és que tots els afectats no estan massa convençuts de deixar-se perjudicar per “qüestions del bé comú”. No m’estranya. No és el mateix pegar que rebre. I sé de què parl. Tant me fa si fan el dic i la dàrsena com si no. Ara bé que em paguin 15.000 ptes. per un tros de parcel·la que me'n va costar 600.000, no m’acaba de fer molt feliç. Estic convençut que els grans defensors dels projectes, si estiguessin en el meu cas, pensarien el mateix.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

En l'àmbit d'un carajillo tot té una explicació o diverses motivacions.

de febrer 22, 2006 3:44 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter