Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dissabte, de febrer 25

El dic: canvi d’ubicació? La manifestació de Madrid: quants de milions de persones hi haurà?

El dic: canvi d’ubicació? La manifestació de Madrid: quants de milions de persones hi haurà?

Fa uns dies, una font del PP em va començar a parlar de la possibilitat que el famós dic es faci en un altre lloc. No li vaig fer massa cas i em sembla que em vaig errar. Avui és Avel·lí Casasnovas qui ho comença a dir amb la boqueta petita. Però ho diu.

No sé si és una nova estratègia per continuar venent fum o que tal vegada hagin arribat a alguna mena d’enteniment amb el Consell Insular sobre una nova ubicació. Segons la meva font, aquesta se situaria al sud de Ciutadella. Una de les possibilitats és fer-lo a s’Aigua Dolça, entre d’altres. Què passarà? Com acabarà? On es farà el dic? O, on no es farà? Seguesc pensant que no el volen fer enlloc, ni PP ni PSOE. Però vos avanç que sentirem a parlar molt de la zona de Son Olivaret.

Un altre tema: quanta gent hi haurà avui a la manifestació de Madrid? Si s’han de passejar per una superfície d’un 102.000 m2... la xifra només pot ser una. A Barcelona, els de la web “Contrastant”, feien–en referir-se a la que va tenir lloc a favor de l’Estatut de Catalunya, sense retocs-- els següents comptes: entre una i dues persones per metre quadrat. Quantes n’hi encabiran la COPE, ABC i El Mundo? Deu per metre quadrat és una bona xifra? Arribaran a les vint? La gent de Madrid és més petita? Ja ho veurem.

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter