Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dijous, de juliol 27

MORATINOS, EL MINISTRE SONAT

Que passarà a la història és una veritat apodíctica, encara que l’adjectiu sigui redundant. Moratinos no té preu. No només és incompetent i un impresentable, sinó que començ a creure que li falta un bull. D’ell m’ho esperava gairebé tot, qualsevol cosa, però la d’ahir supera totes les previsions.

El ministre d’Afer Exteriors va afirmar que estava disposat a enviat tropes espanyoles al Líban si Hezbol·lah hi estava d’acord. Homèric! Què vol dir si Hezbol·lah hi està d’acord. En primer lloc, qui hi ha d’estar d’acord són els governs del Líban i d’Israel
–que hi estan--; en segon lloc, l’enviament de les tropes és un acte positiu que serviria per evitar morts tant al Líban com a Israel. Hezbol·lah no és ningú, només un grup terrorista que malda d’imposar-se a un país dividit bàsicament en tres comunitats grans i algunes de més petites. Que l’exèrcit libanès sigui incapaç de desmembrar Hezbol·lah, és discutible. De fet, disposa de més efectius que aquesta banda de cafres xiïtes capaços de llençar katiuixes contra Haifa, una ciutat en què el 20% de la població és musulmana. L’exèrcit libanès disposa de més del doble de soldats que els milicians amb què compte Hezbol·lah. Haifa és la ciutat de la tolerància, la prova que la pau entre tots els pobles de la zona és possible. Hezbol·lah ataca aquesta convivència quan vol destrossar aquesta ciutat. A Moratinos no li importa la pau, només el que diu Hezbol·lah. Aquest senyor em fa fàstic. Tot el món vol una força de pau... excepte Moratinos i alguns pseudoprogres capaços de qualsevol bajanada si serveix per a anar en contra dels Estat Units i Israel. Aquest progrés fins i tot són capaços de donar suport a Hezbol·lah, però sabrien viure sota el seu règim? Ho dubt. Critiquen el que diu El Vaticà i callen quan parlen alguns integristes musulmans. Estic convençut que protestarien si Moratinos hagués dit que no hi enviaria tropes sense que el Kach (un grup fanàtic jueu) hi estigués d’acord.

Vull aclarir que quan parl de cafres xiïtes, em referes només a Hezbol·lah, pel xiisme sent una estima especial des de fa molts d’anys. Ni Hezbol·lah ni Ahmadinejad em faran canviar l’opinió positiva que tenc sobre la seva religió. .

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Sí señor. Se ha de poder ser progresista y tener los ojos abiertos al mismo tiempo

de juliol 27, 2006 4:51 p. m.  
Anonymous Anònim said...

El sionismo -del que es paradigmático representante el autor de esta basura de artículo, habilmente tendencioso eso si, como bien le caracteriza- es la antítesis del progresismo.

Sus palmeros a veces os pasais.

de juliol 29, 2006 8:04 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter