Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

divendres, de juny 2

LA FOTO DEL CONFLICTE

La secretària general del PP de Menorca afirma que a vegades una imatge no diu la veritat. No és la primera a mantenir aquesta teoria. Fa molts d’anys, el gran Helenio Herrera es queixava que l’equip de futbol que aleshores dirigia, l’Internazionale de Milano, havia estat derrotat per un gol aconseguit en fora de joc. A l’endemà la televisió demostrava que el gol era legal i que, per tant, la derrota no tenia excusa. Però “el Mago, com era conegut el popular entrenador, no va cedir i va pronunciar una de les seves frases més famoses: “La televisió s’equivoca”.

I ja ho veis, mentre els xinesos afirmen que una imatge val més que no mil paraules, a Cabildolàndia les coses no van així. Jo em qued amb la saviesa de Ponent. Tohom és conscient que els xinesos no han aportat res a la història de la civilització i que, en canvi, Ciutadella és capdavantera a l’hora de ser model. Gos a dir que Guerra, Rodríguez Ibarra, Zaplana i Acebes van fer part del seu aprenentatge per aquestes contrades.

També diu, la secretària, que mai no ha increpat ningú. Ep!, això és nou. Excepte a mi, a qui mai no ha fet, juraria que ha increpat molta gent. Deu voler dir que els que han patit els seus atacs de maleitura no eren gent.

I la “refinitiva”: “En democràcia, tots hi cabem; sempre que ens respectem”. A la frase, hi manca un afegitó: “Per tant, ni jo, ni Acebes, ni Zaplana, ni n’Avel·lí Casosnoves... ni el meu cunyat, en Francesc Sintes, que és un friki ofensiu, ens podem dedicar a la política”. Sortosament, servidor no s’hi dedica. Servidor, se’n fot (de la política, no de la cunyada).

El més curiós de la seva carta, que publica avui la premsa, és que no hi exigeix el dic. Sublim. Per emmarcar-la! Bé, al començament --i petit-petit— hi diu que els fets van tenir lloc durant la manifestació a favor de la barra.... quan de fet era a favor del “progrés” de Menorca; progrés que segons els convocadors s’aconseguirà fent dics, autovies, camps de golf...

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

El comentari es cert i tens raó, però és molt dur. Alerta que n'Assumpata és venjativa i te molta mala llet.

Un amic

de juny 02, 2006 6:17 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter