Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

diumenge, de juliol 30

Sí, som sionista

Mai no he entès que algú visiti els meus blocs si no li agraden. Entrar-hi per deixar un insult –sempre sense dir qui l’hi deixa— em sembla absurd. Com que crec amb la llibertat d’expressió no esborr aquests comentaris que només embruten qui els penja. Tothom pot ser groller, però em sembla més ètic ser-ho donant el nom. Pot semblar que opin sobre moltes coses. En realitat, escric per a mi i si algú entra a un meu bloc i el llig, bé; i si no hi entra ningú, també. Preferiria discutir o que em convencessin: és fàcil convèncer-me. Ho podeu provar.

Sí, som sionista. I jueu. Però l’ordre de prioritats és ben a l’inrevés. El judaisme és cabdal en la meva vida. Malgrat tot, el procés pel qual he arribat a ser-ho és estrany. Primer era antijueu, després només antisionista. Llegint amb la intenció d’odiar-los més, me’n vaig enamorar. La ignorància es cura amb un llibre, tot i que molts prefereixen ser-ho tota la vida i ho dissimulen escrivint... anònims. Poc a poc em vagi fer sionista i finalment em vaig convertir a l judaisme. He de demanar perdó? No ho pens fer. Prou em va costar autoperdonar-me haver estat “anti” Alguna cosa. Avui ja no som anti sobre cap qüestió.

Mirau, antisionistes: dubt molt que durant la vostra vida hagueu fet la meitat de favors a musulmans que els que els he fet jo. He lluitat i lluit perquè aconseguesquin un cementeri a Menorca. I una mesquita. He escrit públicament que tenien dret a portar mocadors si sentien aquesta necessitat (i em va costar bastants d’insults). Els he aconseguit assistència mèdica gratuïta, i passatges, a ells i als familiars... (i em va costar un disgust i perdre una amiga). Conec més bé la seva religió que qualsevol que m’insulta. I totes les seves branques. Per això, perquè els conec, me’ls estim. I per això mateix, puc dir que el meu millor amic ha estat un musulmà.

Però, bé, tot això no importa. El sentit d’aquesta entrada és permetre que tots els antisionistes es puguin esbravar. Ànim! Ara teniu una oportunitat d’or per dir tot el que pensau dels jueus. Si no en teniu prou, us diré que cada dia cap a les 6 h 25 min em podeu agredir al Club 94. Per arribar-hi pas per sa Muradeta i pel carrer de Mallorca. El meu cotxe té quinze anys i és vell (no tots els jueus són rics, de fet només en conec un, de ric) i de color vermell: un Opel Corsa City. la tornada la faig pel Cementeri, Sant Antoni M. claret i la ronda nord.

Endavant ses atxes, ja podeu començar a insultar. Si ho feis signant, almanco demostrareu que sou més homes; si no, és igual, ho podeu fer anònimament.

Si preferiu demanar-me res sobre alguna qüestió relacionada amb el judaisme o l'Islamisme, us promet que contestaré. Per cert, ja sabeu què és ser sionista?

9 Comments:

Anonymous Anònim said...

Noi, t'hauries de llegir Walter Benjamin. Tu, i també els teus lectors, en sortiríem afavorits. Dels exhabruptes no en facis cas, ni tampoc caiguis en el victimisme, al cap i a la fi, són gestos verbals.

de juliol 30, 2006 1:27 p. m.  
Anonymous Anònim said...

no se que tanta obsesió en identificar a la gent; que és que els hi vols fotre hosties? eh?

(bé si, el fitxaje i classificació de la gente vos caracteritza);

fots oi, ni un dia como avui pots estalviar-te la teva merdosa propaganda religiosa.

Una curiositat, es pot ser israelià i no ser jueu? n'hi ha d'aquests? es obligació ser creent?

Pel demés, deixa de fer-te la víctima i l'ofés; ningú t'ha amenaçat. I als teus blogs hi entraré sempre que em passi pels collons. El que tú vols es que només et faixin comentaris (o simples oles) els teus palmeros; que pens que ets tú mateix i quatre despistats.

Segueix en la teva espiral de justificación de la violència; segueix en la teva merda. No podràs evitar que t'odii.

de juliol 30, 2006 6:43 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Al que m'odia.

Sí, es pot ser israelià i no ser jueu. Un 20% dels israelians no ho són. La majoria són muslmans, la resta cristians, drusos, bahai's, etc.

Quant al 80% suposadament jueu, la meitat és laica. L'altra meitat és molt plural. Hi ha ortotxos de diverses branques, ortodoxos moderns (res a veure amb el altres), conservadors i reformistes. Finalment, hi ha un grup que pertanys als jueus messiànics. Aquests no són acceptats com a jueus i creuen que Jesús és el Messies.

També hi ha un petit grup que són els samaritans.

Quant a les amenaces, en voler et mostr les que he rebut directament al meu e-mail. Les signen Hiparco38, Floritaladulce... tant des de hotmail com de wanadoo, gmail....

Francesc Sintes

de juliol 30, 2006 7:10 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Company, els llibres de Benjamin gairebé s'han publicat en les editorials Taurus i Trotta, recentment, l'editorial Abada ha començat l'edició de l'Obra Completa. Consider que la correspondència entre Benjamin i GERSHOM SCHOLEM i entre Benjamin i ADORNO ed. Taurus), és essencial per endinsar-se en l'univers del judaïsme. Tot i així, el llibre calidoscòpic WALTER BENJAMIN I L'ESPERIT DE LA MODERNITAT (ed. Barcanova) edició de Jordi Llovet, és una petita joia (el pots trobar en la biblioteca municipal de Sta. Magdalena), així com també, el Llibre dels Passatges (ed. Akal). Sense fer-me cansat, et vull comunicar que en les llibreries virtuals www.liberiahebraica.com i www.liberiasekhmet.com, adherides a www.iberlibro.com, he pogut aconseguir vertaderes gangues. Apa, que fa molta calor! Si fossis més relativista les teves notes tindrien més impacte. No perdem l'escepticisme.

de juliol 30, 2006 7:22 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Francesc,

Ja saps que discrep del teu sionisme i que del tema n'hem parlat abastament, però no deixis d'expressar la teva opinió per culpa d'un impresentable que diu que t'odia. Llibertat d'expressió no és odi.

Carles

de juliol 30, 2006 10:15 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Aquí l'únic impresentable es el narciciste autor d'aquests blogs de proselitisme sectari ultraconservador (i més ben igual que aquest sigui jueu, musulmà, o de l'opus....) Proselitisme sectari i fanátic ben característic també del conversos como explica que es ell. Que en la seva transformació, per ser pretesement seriosos i creíbles necessiten destacar en la denostació d'allò pel que abans lluitaven, en la lloança d'allò que abans odiaven. (es com el cas d'en Pio Moa que passa - es pot dir "evoluciona"?- de ser "puntillero" d'una cuadrilla del Grapo a convertir-se en prosélit del neofranquisme que tot ho contamina avui en dia).

Impresentable ell per manipulador, tendenciós i fals.

Llibertad d'expressió si; però amb la veritat pel davant. Que la seva misió trascendent en aquest món sigui conseguir adeptes a la seva religió, a la seva causa sionista em sembla fatal si (como em sembla fatal qualsevol creència religiosa organitzada), però ho respectaria. N'hi ha d'apòstols de qualsevol cosa per tot arreu. Però que vagi amb la veritat pel davant i ho reconegui d'entrada; però que no engani ni manipuli ni atregui a la gent amb articles més o menys graciosos i amables, en els que poc a poc inocula la seva dosi de proselitisme. Jo ha l'he calat. I m'agradaria que altra gent també fos conscient. Els fanatismes, les sectes, la ultraortodoxia -i més en questins de creencies religioses- són realment molt perilloses. I ho dic per experiència.

Bé que faixi el que vulgui; aquest blog es seu, ell fa i diu el que vol, i al que no li agrada: porta... Faltaria més.

Perque, que conys!!, si soc un vulgar anònim, un no-ningú; així que ni puta cas companys, i seguiu a la vostre, alabant al vostre ídol en el vostre camí de perfecció cap al judaísme. Que vos sigui de profit.

Jo a lo meu, al meu anonimat, al pou negre de la clandestinitat i de l'insult. Del silenci i del morral que em resisteixio a que m'encitronin.

Gracies això si per deixar-me participar....

Finalmente, i si sentiu legítima necessitat de focalitzar millor les vostre ires -posseits ja alguns de la proverbial i inconmensurable "furia" venjativa de Yhavé, el precursor en la destrucció massiva i indiscriminada de ciutats i pobles maleïts- podeu anomenar-me com m'apel·la en Carles: l'impresentable. Estic ja de tornada de tot.

Adeu.

d’agost 02, 2006 10:06 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Escolta impresentable que no dones la cara, et comunic que l'atenció psiquiàtrica avui en dia és gratuïta, precisament per tractar cassos com el teu.

En Francesc serà el que vulguis excepte ultraconservador, abans d'opinar de com és l'hauries de coneixa. Tú no passes de ser un maton de barri i segurament un impotent malalt de ràbia.

Carme Moll Marquès

d’agost 02, 2006 10:32 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Si vols estar de tornada del tot, torna a l'infern, que és ca teua. Ets un imbècil i quan vulguis i on vulguis tu dic a la cara. Ja n'hi ha prou de fer s'ase, faries un bon paper amb el fabioler damunt tu.

Carles Torres

d’agost 02, 2006 11:12 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Anònim, el que odia, impresentable...

Tal vegada aquí l'ultraconservador que hi ha siguis tu, ja que aquí es plasmen unes idees i un pensament (per això és un bloc privat), i ets tu qui censures contínuament els articles d'en Francesc.

Tal vegada siguis tu l'ultraconservador i no respectes el judaisme (i no sóc jueu).

Aquí el que hi ha són reflexions personals i no crec que s'intenti inculcar res als visitants d'aquest bloc. Si algú hi vol creure bé, però això ja depèn de cadascú.

Certament el manteniment d'un bloc és un fet lloable, ja que t'obligues a postejar coses noves. I així i tot sempre hi ha aquests impresentables que t'han de fer la vida impossible...

d’agost 04, 2006 2:10 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter