Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dimecres, de març 15

El PP vol nomenar un portaveu a Menorca

Em fa l’efecte que algú del PP llegeix aquest “diari” que fa olor de socarrim. Dia 3 d’aquest mateix mes, hi comentava que seria interessant que el senyor Matas nomenés un conseller (dos) que s’encarregués de les relacions entre el govern i les illes menors.
Avui UH anuncia que el PP té la intenció de nomenar un portaveu. “Algo es algo”, que diuen els castellans. L’únic inconvenient que hi veig és què passarà amb l’omnipresent Cristóbal Huguet. Com es farà autopropaganda? I Miquel Melià? Bescantar-los no em sembla correcte.

Com que m’han comentat –a través del meu correu personal— que moltes vegades era massa dur amb C. Huguet i Carles Torrent, vull aclarir dues coses. La primera, que no tot el que ha fet el conseller em sembla malament; de fet, va tenir una actuació brillant en el cas de Dènix; en aquesta cas va fer com calia la seva feina i ho va fer justament en dedicar-se a la seva tasca: aquella per a la qual ha estat designat. Per tant, té tot el meu respecte com a conseller de Treball i Formació. Quant al segon, el respect com a ciutadà i el trob una bona persona; ara bé, com a cronista és patètic i com que persegueix contínuament el meu partit, jo faig el mateix. M’encanta en Carles Torrent, com a ciutadà, però em barallaré sempre que calgui amb l’autor del “Glecs”, mentre seguesqui per aquest camí.

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

En açò li dius disculpar-se?

de març 15, 2006 1:36 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Francesc,
El portaveu que volen nomenar és en Nando Villalonga, el més vividor dels vividors, i el més inepte dels ineptes, a qui en Matas vol fer presidenciable per al 2007 davant de l'impass creat per l'enfrontament Llevant-Ponent arran dels posicionaments a favor de Tóbal Huguet i Pepe Seguí.
El seu cap de gabinet (que començarà a funcionar tan bon punt sigui nomenat delegat de "Er Govenn" a Menorca) serà en Tin Sintes, que ja ha abandonat la direcció d'IB3 a Menorca, i que és conegut per haver estat condemnat per difamació per un jutge eivissenc.
Ara bé, aquesta decisió ha generat ampolles en el PP illenc, que coneix perfectament les incomptables limitacions d'en Dito Villalonga (de fet, va d'enginyer sense haver acabat la carrera!), i el sector d'en Pepe Seguí s'està movent de valent per aturar-ho. Perquè, no ho oblidem, seria el millor candidat per a l'esquerra.
Sembla que una bona alternativa que es va coent és la de na Tònia Gener.

de març 15, 2006 6:14 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Francesc,
El portaveu que volen nomenar és en Nando Villalonga, el més vividor dels vividors, i el més inepte dels ineptes, a qui en Matas vol fer presidenciable per al 2007 davant de l'impass creat per l'enfrontament Llevant-Ponent arran dels posicionaments a favor de Tóbal Huguet i Pepe Seguí.
El seu cap de gabinet (que començarà a funcionar tan bon punt sigui nomenat delegat de "Er Govenn" a Menorca) serà en Tin Sintes, que ja ha abandonat la direcció d'IB3 a Menorca, i que és conegut per haver estat condemnat per difamació per un jutge eivissenc.
Ara bé, aquesta decisió ha generat ampolles en el PP illenc, que coneix perfectament les incomptables limitacions d'en Dito Villalonga (de fet, va d'enginyer sense haver acabat la carrera!), i el sector d'en Pepe Seguí s'està movent de valent per aturar-ho. Perquè, no ho oblidem, seria el millor candidat per a l'esquerra.
Sembla que una bona alternativa que es va coent és la de na Tònia Gener.

de març 15, 2006 6:14 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Here are some links that I believe will be interested

d’agost 05, 2006 4:55 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter