Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dimecres, de març 1

Estic d’acord amb en Matas!

Gairebé no m’ho creure; però, de fet, estic content. Algunes vegades he estat d’acord amb el que diu qualque representant del PP, però amb en Mates... crec que deu ser la primera vegada. Probablement la Diada de les Illes té efectes inesperats, màgics.

El nostre president –ja en som, de desgraciats; no ens en podia tocar un altre?— ha reclamat 3.000 d’euros a Madrid, per allò del dèficit fiscal. Al·leluia! La llàstima és que se n’adoni ara, que a Madrid ens espolien. Sembla com si només hagi estat el PSOE el que ens cobri més del que pertoca. Que el PSOE de Madrid té unes ganes de pelar totes les comunitats –exceptuant aquella que hi ha just al centre de la Península--, és un fet. Té la mateixa fixació que el PP. Dissortadament , per als polítics primer és el partit i després l’administrat. L’única excepció, com he dit, és la capital. Allà val tot. Només cal afegir-hi l’adjectiu “nacional”, a qualsevol obra, i ja està! Teatre nacional, museu nacional... Fins i tot l’aeroport de Madrid deu ser nacional.

Gran notícia: el PP i ER han votat junts. Significa que el PP s’atraca a ETA? Seguint la seva lògica, deu ser així.

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter