Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dimarts, d’abril 4

UNA PISCINA QUE FA MALBÉ UN SOLAR: INDIGNANT

No ho puc entendre. Amb la dèria que passeja Assumpta Ciment, secretària general de divisió del PP per edificar, se’m fa mal d’entendre que un solar ben grosset no s’empri per fer-hi pisos i més pisos. Es ben veu que Lllorenç Casasnovas els té bé agafats pels collons, als del PP. Els senylas és una part de l’organisme sobre els quals té uns coneixements que ultrapassen fronteres. És un expert.

Per cert, ahir, mentre passejava per Cabildolàndia, vaig veure més d’un solar desaprofitat. I això no pot ser. “O somos o no somos”. Tenim un nom i el sap tothom: fang, fang, fang...! Si a Malta, amb un tercera part de l’extensió de Menorca, hi ha uns quatre-cents mil habitants, a Menorca no hem de descansar fins que arribem al milió dos-cents mil, o més. Desaprofitar terreny, fent-hi piscines, és un error. Un gran error.

Els ecologistes tenen la sort que Ciutadella compta amb un gran defensor de la natura: el meu bon amic Llorenç. En veure’l, el felicitaré. Per ser perfecte, només li cal que també defensi els recursos hídrics. Tot arribarà. Qüestió de temps.

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter