Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dimarts, de març 21

Reduccions i bonificacions

El PP ha encertat plenament, al meu parer, en aprovar la reducció de l’impost sobre successions. Cal felicitar-los i ho faig. Em sembla que quan una persona mor s’ha de respectar la seva voluntat i si aquesta és deixar el seu patrimoni al fills és indignant que a la transmissió se li apliqui un impost tan alt com fins ara. De totes formes em sembla una mesura incompleta. Alguns béns s’han transmès de besavis a avis i d’avis a pares i oncles. Si un d’aquests oncles es fadrí –o una tia fadrina— no pot transmetre al nebot sense que aquest pagui una burrada. I això no em sembla bé. No deman un impost d’un 1 % com en el cas de la transmissió de pares a fills, però ara es paga massa.

En canvi em sembla absurd que el PP es queixi del PSOE en considerar que aquest partit (a les Illes) no rebaixi les bonificacions del transport marítim. No cal fer-ho, ja que tenc entès que més d’un no paga les taxes establertes. O això diuen. Tal vegada per açò té tant d’èxit la línia Ciutadella-Alcúdia. En no pagar, els surt molt bé de preu.

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter