Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dilluns, de maig 15

Genialitats brondianes

El Sr. Brondo és genial. No és l’únic. Ara diu que el dic s’ha de fer a sa Farola perquè afectarà un nombre més reduït de veïns. Té collons. Que es foti ell!

Sempre he dit que tant me fa si construeixen aquesta barra com si no ho fan. Ara bé, em sembla que les declaracions de l’alcalde són inqualificables, per diversos motius. Em primer lloc, què vol dir açò de fer-lo a sa Farola perquè emprenyarà a manco veïns? Que no ens havien dit que els veïns hi guanyaríem? En segon lloc, la feina d’un alcalde és vetllar per fer les obres necessàries i allà on ho siguin. Si els tècnics diuen que és millor fer-lo a Son Oleo, es fa allà i punt. A més a més, un polític ha de vetllar per les finances públiques; si fer el dic a Son Oleo surt més econòmic que fer-lo a sa Farola, no hi ha res més a dir.

No sé, em fa l’efecte que això del dic és una manera de treure’s un complex. Tal vegada convindria més que el Govern balear, entost de pagar un dic, assumís el cost d’un tractament psicològic col·lectiu. Cada dia veig més clar que el dic només és necessari per treure un complex d’inferioritat a algun –bastants— ciutadellenc.

Per acabar, si reconeix que el dic molestarà els veïns, no els hauria de compensar?

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Alerta no ho haguem de financiar mitjançant una contribució especial perque incrementa el valor de la zona de Son Oleo ;-) Doble finançament, doble imposició, de fet el financiem tots.

de maig 15, 2006 8:16 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Segons m'han dit ests militant de UCM, que estàn totalment a favor des dic. Per altra banda, per els teus escrits me sembla que hi estàs en contra. Crec que t'hauries de definir. Blanc o negre.

de maig 16, 2006 6:30 p. m.  
Blogger Francesc Sintes Giménez said...

Particularment estic totalment en contra d'intervenir en la natura. Quant a UCM és un altre tema. Hi ha un bona part de militants que hi estan en contra, però és cert que molts hi estan a favor.

Francesc Sintes

de maig 16, 2006 7:39 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter