Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dimarts, de juliol 11

JUSTÍCIA CABILDA

L’Ajuntament de Ciutadella vol fer fora el director del Museu municipal. Em sembla una putada. No defensaré el director que, evidentment, va cometre una falta greu, però d’aquí a deixar-lo a l’atur...

Els fets són greus, és cert, però en realitat ell no ha robat res. Podria entendre que perdés la direcció del Museu i fins i tot que li aplicassin una sanció d’un o dos mesos de suspensió de feina. Punt. Si ell vola, caldria ser coherents. No va informar d’un robatori d’una peça que estava dipositada al Museu, d’acord, però qui comunica a l’Ajuntament aquest fet tampoc no el va denunciar. Aquest darrer té la plaça més que guanyada (ningú no se la mereix més que ell) i és una persona molt honrada. Si no va comunicar els fets, he de creure que va tenir por. La mateixa por (o pànic) que devia sentir el director en saber que una arracada romana d’or havia volat del Museu.

Curiosament, una funcionària eventual del mateix Ajuntament no ha perdut la seva plaça malgrat que s’hagi destapat durant aquests dies que el seu pare havia comès una infracció urbanística. No tenc res contra el seu pare. No és l’única persona a Ciutadella que vulnera les normes urbanístiques, però és que la seva filla també va callar i treballa al departament que ha de vigilar que es complesquin les normes.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Filo, Filo, Filo... Avelí, Llorenç... tots són iguals

de juliol 11, 2006 1:58 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter