Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dimarts, de maig 30

LA MANIFESTACIÓ A FAVOR DEL DIC

No ho entenc. Com és possible llegir que a la manifestació convocada per la Confraria del Sant Ciment només hi havia 350 persones? N’havia moltíssimes més. Segons el darrer recompte, que sembla ser que serà el definitiu, hi acudiren exactament 13.758 persones, n’hi una més, ni una manco.

Els que posen en dubte aquesta xifra, la real, són uns extremistes. ¿Algú, amb dos dits de seny, pot creure que el cap de la Confraria hauria aixecat els braços, tan exaltat i content, si l’assistència a la manifestació hagués estat tan minsa? És impossible. I això que, en fer el recompte, no s’ha valorat que algunes persones valien per deu, altres per quinze i fins i tot una valia per tres-centes setanta-dues. Tal com ho dic.

En definitiva, la manifestació va ser un èxit. Hi eren tots, excepte Amparito Roca i Paquito el chocolatero. Tenien un concert i no van poder venir. Una llàstima, però no hi fa res. "Camarero, champagne".

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

tens raó, a jo men surten més de 13.000 a sa foto del menorca, i això que jo, que som dels que valc per 15 no hi vaig anar. El que sí preocupa és que paguem a policies per que ens diguin mentides. El que va dir 350 o anava torrat o no tenia el seu dia. De la regidora de governació si que podem estar orgullosos (a Madrid fan es xulos de tenir a n'Acebes, però noltros els guanyam i de molt)
josep

de maig 30, 2006 10:35 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Jo em vaig cansar de comptar i em vaig aturar als 11.000

Toni (no Camps)

de maig 31, 2006 8:20 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter