Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

divendres, de desembre 5

Acatar la Constitució... fins a les 14’30 h

Demà els espanyols fan festa. Jo no. Demà commemoren que el poble espanyol va aprovar la Constitució. Demà fa els anys que ens van imposar un text que diuen que és legal. Els que no ens sentim espanyols encara l’estam patint.

Per a mi és un dia de dol. No la vaig poder votar, car em mancaven 28 dies per fer els 18 anys. Segurament hauria votat a favor... i m’haurien pres el pèl. A vegades és una sort no poder votar. Si més no, així no m’han estafat. Amb el temps, estic obligat a ser “constitucionalista” per dir-ho d’alguna manera, fins a les 14’30, cinc dies cada setmana. M’encanta acaba la jornada laboral i poder enviar la Constitució a prendre pel sac. Sort que també hi ha dies de festa i un mes de vacances... En definitiva, em sembla que durant 219 dies cada any, estic obligat a estimar-me la Constitució unes hores cada dia. En aquests moments me l’estim molt, la setmana que ve, que no treball, podré passar d’ella. Hi ha amors que maten i divorcis que donen vida.pambic

1 Comments:

Blogger Talaiòtic said...

La sanctasanctòrum espanyola deu ser bona per als espanyols, que per alguna cosa la veneren tant. El problema el tenim els que no ens sentim part de la "indissoluble Nació espanyola". Jo avui i demà m'afegesc de pensament i des de la distància als actes per una nova Constitució Catalana. Aquesta sí que la celebraria!

Ja he vist que t'has inclòs entre els habitants d'Es Poblat. No esperava menys de tu! Merci ;-)

de desembre 05, 2008 1:18 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter