Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dimecres, de desembre 10

Primer Castella, després Castella i finalment... Castella

Ja fa un anys i mig que comanden i encara no han resolt el tema de la recepció dels canals de Televisió de Catalunya. Del tema de la recepció de les emissores de ràdio quan passin a emetre en format digital, ni n’han parlat... com era d’esperar. Ens governen uns inútils.

La ràdio em preocupa. Val a dir que gastant uns 300 euros pots aconseguir uns receptors que capten les emissions a través d’Internet amb l’ordinador desconnectat, però no tothom pot invertir 300 euros per poder escoltar RAC-1 i les transmissions de les quatre emissores de Catalunya Ràdio. Sortosament, el tema és en mans dels nacionalistes! Si estàs en mans del PSOE o del PP, encara seria pitjor.

Realment, vist com va l’arròs, cada cop tenc més clar que per als nostre polítics Castella és “lo único importante”. Ja ho vam comprovar ahir: tot i que solament es tractava de retornar els Pressuposts al Congrés, el senador –també senador pels nacionalistes del PSM—ens va clavar una fina ganivetada.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Si tanto te preocupa te vas a vivir a Cataluña y allí las tendrás.
Y a propósito de inútil.
Con ese lenguaje debes ser un seguidor del Federico.

de maig 05, 2009 5:58 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter