Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dilluns, de desembre 8

Quin Borbó?

Ara ha estat en Joan Tardà qui l’ha vessada. Tenim uns diputats imprudents i açò no és gens bo per a la democràcia.

Tardà ha pixat fora de test. Altres vegades han estat uns altres diputats: expressions que han estat gravades per micròfons no apagats... Tardà no té defensa. Ha estat imprudent. Ara diu que es referia a Felip V. No ho dubt, però hauria de saber què diu, com ho diu, on ho diu i quan. L’Espanya actual, una Castella eixamplada, desconeix massa la història catalana. Ningú de Madrid serà capaç d’entendre que es podia referir a un avantpassat de l’actual Borbó. Un diputat és imprudent ha de plegar? Probablement mereix una targeta groga, com a mínim. La frase és violenta i lletja. Si es volia referir al que va passar fa tres-cents anys ho havia de dir més clarament. Es pot ser republicà sense tallar colls dels monarques. L’avi de l’actual va plegar perquè el poble el va fer fora a través de les urnes, no cal passar d’aquí.

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter