Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

divendres, de juny 1

Una altra d’en Chávez

Com pot ser que part de la societat occidental encara defensi Chàvez? Sincerament, no ho entenc. Aquest senyor és un dictador que cada dia em resulta més fastigós. Al fet que hagi tancat les televisions no afins al seu projecte, ara hi afegeix l’amenaça de tancar les universitats privades per evitar qualsevol mena d’oposició.

Qualsevol dictador és lamentable, tot i que en alguns casos i, de manera temporal i per un període molt breu, els podria arribar a admetre. No és el cas de Chávez. Aquest, a més a més de voler comandar durant molt de temps, és un mal gestor. Fa uns mesos TV3 va passar un reportatge en què se’l posava bastant bé. El reportatge també contenia les opinions dels opositors i em va semblar prou equànime. Fins i tot juraria que vaig escriure alguna cosa en què em plantejava si les meves anteriors crítiques no havien estat una mica desafortunades. Ara tenc clar que no. A més de ser un dictador, no ha estat capaç de resoldre cap dels problemes del seu país. No ha solucionat el tema de l’atur, la pobresa continua... i està regalant el petroli a altres dictadors amics.

En reportatge esmentat, ens van donar a conèixer alguns bons projectes duts a terme pel personatge: fum de formatjada. Pura propaganda.

6 Comments:

Anonymous Anònim said...

Un dictador que ha sigut elegit democraticament.

Que s'ha de fer? Desallotjar-lo per le força de les armes exteriors?

No dubto que per un pro Busch com tú l'afirmativa es la resposta. Així donau de menjar a la sòlida indústria de l'armament, en la qual, coneguent-te (un ultralliberal com tú) no dubto que hi tindràs interessos.

Deixa de fer el salvapatries.

Ets lamentable.

de juny 01, 2007 3:49 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Un demòcrata que "pren" poders especials durant una temporada. A qualsevol cosa li deis democràcia.

de juny 01, 2007 6:02 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Sempre és millor ser ultraliberal que ultra disfressat de demòcrata. Hi ha molt d'ultra a l'extrema esquerra.

de juny 01, 2007 6:10 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Bé, és que estar totalment a favor de
la llibertat no em pot semblar cap insult, ans és un elogi.

Francesc Sintes

de juny 01, 2007 8:23 p. m.  
Anonymous Anònim said...

En Chavez s'apropa molt a la figura del dictador, però encara no hi ha arribat. D'aquí enfora no sé exactament com valorar aquestes actuacions sense una reflexió acurada i coneixent molt més informació de la que ens donen. Per exemple, sembla que l'emissora clausurada és d'un potentat (multimilionari) que no pagava ni les quotes socials dels seus treballadors per fotre al govern. ôbviament al darrere hi ha els interessos dels EEUU i acòlits. Com lluitar contra l'abús dels diners ?

de juny 05, 2007 11:45 a. m.  
Anonymous Anònim said...

El que és evident és que va guanyar netament les eleccions. El problema és el que està fent per "falsificar" les que hi haurà d'aquí a uns anys, si és que n'hi ha. És dictador? Ben bé, no ho és, però li manca ben poc.

Francesc Sintes

de juny 05, 2007 4:58 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter