Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dijous, de març 30

ELS ARQUITECTES NO TENEN FEINA, POBRETS!

Es veu que la secretària insular del PP de l’illa de Nura, Asunción Zaplana i Acebes, AZA, ahir es va llevar de mal humor. Quan açò succeeix... “todos contra la pared”. Aquest cop ho va pagar Javier Tejero. Es veu que sempre ho ha de pagar algú. Pagar està bé, tret de quan es tracta de les factures de l’aigua consumida.

Segons AZA i el president del Col·legi d’Arquitectes, a Menorca la superfície construïda ha minvat un 17 %. I jo em deman: on són les cases? Em sembla que cada dia n’hi ha més i que les ciutats i els pobles creixen. Encara no n’he vist cap que torni petit: ni de poble, ni d’urbanització.

Un dels dos, o tots dos, al·lucinen. És impossible trobar un manobre a la nostra illa. Diversos constructors em deien la setmana passada que o fan diners ara o no en faran mai. El president del Col·legi d’Arquitectes opina a l’inrevés. L’única explicació que se m’acut és que les cases i els pisos s’edifiquen sense la intervenció dels arquitectes. Si no és així, no ho entenc.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

N'AZA és la teva cunyada?

de març 30, 2006 1:02 p. m.  
Anonymous Anònim said...

i què no ho saps que sí?!

de març 30, 2006 2:07 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter