Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dijous, de maig 11

Ajut a Palestina

El Quartet donarà doblers a l’ANP. Ho farà directament a Abu Mazen. És una bona notícia i ho és per diverses raons. La primera perquè sembla que confirma que Abu Mazen ha demostrat a tot que ha canviat el seu tarannà. Aquest senyor que ha escrit llibres en què negava que el poble jueu, el meu poble, hagués patit l’Holocaust, és avui l’única persona que pot garantir una mica de seny.

També és una bona notícia perquè la situació del poble palestí és realment delicada. Paguen justos per pecadors. Cal que els justos, almanco ells, no patesquin per culpa d’uns dirigents impresentables.

Això no obstant, em faig una pregunta: és just mantenir qui vol prémer demogràficament? Encara que el que diré no serà ben vist –cosa que m’és absolutament igual--, no entenc com Occident pot acceptar aquest xantatge. Efectivament, la principal arma de destrucció massiva que empren els musulmans –alguns pobles musulmans— és criar sense mesura. Estam obligats a mantenir unes criatures que són emprades només com a arma? Tenc dubtes. La crescuda demogràfica mundial, fora fulla, és imputable en gran part a l’Islam; només cal repassar com va augmentar la població musulmana durant el segle XX. Així, Iran ha crescut créixer un 50% en 27 anys malgrat haver patit una guerra en què va perdre molta gent. Els palestins són els que més van créixer. Es van multiplicar per més de 80 en 100 anys: un augment del 800 %. De ver que s’estimen els seus fills? Criar d’una manera tan desmesurada, sense saber què donaràs de menjar a la teva família, no em sembla lògic. Fa bé el Quartet donant aquests ajuts sense exigir que frenin aquesta insensatesa?

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter