Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

divendres, de novembre 21

El sou d’en Franco

L’honorable, és una manera de dir, cap de l’Estat espanyol que va ocupar el càrrec per decisió personal 8i divina?) fins a l’any 1975, sempre havia estat defensat pels seus seguidors com una persona honesta i austera. Quan els dèiem que la seva família es va enriquir d’una manera més que il·legal, ens al·legaven que açò podia haver estat així, però que ell, el Cabdill, mai no havia fet res d’açò.

Vet aquí que ara surt la notícia que Nostre Senyor a la Terra cobrava 800.000 ptes. mensuals... de l’època. Evidentment la quantitat i la defensa no segueixen els mateixos paràmetres. El sou del dictador era fabulós per a l’època: fabulós! Ni els actuals polítics cobren tant, i açò que no estan gens mal pagats. Llegia fa uns dies que ZP guanya –tot i fer dues feines alhora: president i mentider—més poc que no Montilla i que aquest rep un sou inferior al de l’alcalde de Barcelona. Algú ho entén? Com pot ser que un alcalde guanyi més que el president d’una nació –sense estat, però nació--?

Què guanyaria avui Franco?

2 Comments:

Blogger Talaiòtic said...

Just ahir vaig redescobrir que havies tornat a carregar les tintes del Diari d'un Cremat. Genial, Francesc!

El tema dels sous, no sé com és, però sempre és molt complicat, tant en els polítics com en els que no son polítics. Falta coherència, racionalitat i sobretot pagar per la feina que es fa, i no perquè sí.

de novembre 21, 2008 2:02 p. m.  
Blogger Francesc Sintes Giménez said...

Jo sempre he cregut que haurien de antenir el sou que tenien abans de dedicar-se a la política. Tal vegada una mica corregit. I punt. Clar que si són els amos del Santander el sou seria molt alt, i açò tampoc no pot ser.

de novembre 21, 2008 8:18 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter