Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dimecres, de novembre 19

Obama el renegat

Era previsible. Obama ha estat amenaçat de mort per al-Qaida. Tot i que alguns teòlegs islàmics expliquen que renegar d’aquesta religió no suposa haver de patir un càstig tan gran, la realitat és caparruda i molts dels acòlits de les creences musulmanes estan convençuts que és així. Obama és fill d’un musulmà i per tant quan va néixer era musulmà per a aquests esgavellats. Abandonar la fe li ha de comportar la mort. Sense comentaris.

L’Islam –si més no part de l’Islam, i desgraciadament la que sembla que domina i que actualment té més influència— permet que un home es pugui casar amb una dona que practiqui qualsevol religió, car els fills estaran obligats a ser educats en aquesta religió i per tant seran musulmans. En canvi una dona musulmana solament es pot casar amb un cristià, per exemple, sempre que aquest es convertesqui prèviament. També sobren els comentaris.

Moltes religions tenen uns sistemes curiosos per decidir qui la professa, però poques et condemnen a mort si en renegues –mot emprat pels musulmans--. Però és que són tan simpàtics! O no?

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter