Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dijous, de novembre 13

Afganistan

Si fa uns mesos el Govern del gran ZP es plantejava de substituir els soldats espanyols que són a Afganistan en “missió de pau” per components de la desapareguda secció de “Coros y Danzas”, ara es veu que el PSOE i de retruc molts d’espanyols han obert els ulls.

La situació d’Afganistan ha esdevingut complicada i fa la impressió que Occident no sap com enfrontar-s’hi. Obama, fins i tot, es mostra disposat a col·laborar amb talibans moderats i de deixar de banda el projecte d’instituir una democràcia en aquell país. Primer ordre! Té collons, tot plegat. La frase la podria haver pronunciat qualsevol dictador. No la critic, car pot tenir sentit temporalment, però et fa reflexionar. Es veu que si hi ha desordre primer cal restablir-lo. Hi podria estar d’acord. Si és així, però, hom també pot acabar justificant els motius que provoquen algun cop d’estat. Enteneu-me: solament parl dels motius que provoquen el cop, no justificaré mai que els que assumeixen les regnes del país continuïn governant quan ja s’ha restablert l’ordre. Fiem-nos-en, dels salvadors de les pàtries!

Obama, tanmateix, sembla que té les idees clares. S’ha demostrat –a mi m’ho sembla—que la política aplicada fins ara per combatre el fanatisme i el terrorisme islàmics no ha funcionat i que per tant cal prendre noves decisions. Tant de bo que ara l’endevinem.

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter