Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dimarts, de novembre 11

Un gran mes de novembre

Chávez pot patir un altre sotragada. No té gaire sort, darrerament. La seva flor s’ha marcit. Ja no és ni capaç d’aprofitar la sacsejada que ha patit el sistema econòmic mundial durant les darreres setmanes.

Contràriament, Lula en pot haver sortit reforçat, de la crisi. Evo Morales també travessa una mala època. Correa aguanta, tot i que mai no ha arribat a proclamar una revolució tan grossa. Kim Jong-il deu ser a punt de morir ja que la fotografia oficial que van publicar a Corea del Nord sembla més que retocada. De fet ni han sabut fer-hi els retocs com Déu mana... cosa normal en un país on Déu no existeix. Bé, hi ha un déu, que és el pare de l’actual líder.

Travessam temps de grans crisis. Als EUA els republicans seran expulsats dia 20 de gener del govern. A l’Iran Ahmadinejad ni piula. I té res a veure la baixada del preu del barril de petroli? A Putin se li enfonsen els submarins, a ZP li continua creixent el nas... A Jerusalem s’estomaquen armenis i ortodoxos, A les Illes hi ha un bon problema amb un parlamentari que diuen que no ha fet les coses massa bé i al Consell Insular de Menorca hi passen coses ben estranyes. Un mes ben entretingut: un gran novembre.

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter