Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dilluns, de novembre 17

En ZP enganya Saura. Més mentides

Un nou incompliment de ZP. Batrà marques. Em sap greu perquè és una persona que d’una altra banda té una cara que m’agrada. Alguna cosa no em quadra, això no obstant.

Em passat de tenir un president impresentable, o molt impresentable, a tenir-ne un que no sap dir la veritat, que és incapaç de mantenir la paraula que dona i açò és ben trist.

ZP no és prou conscient que està jugant amb foc. La seva tàctica –fer-nos creure que amb els altres estaríem pitjor— no servirà sempre. La garrotada ha de ser gran. Comprenc que la seva situació és complicada: si compleix el que promet als catalans s’ensorrarà a la resta de l’Estat. Ho té pelut. Ara bé, el que no pot fer és enganyar la gent. Si es veu incapaç de sostenir el que promet ho té prou senzill: no prometre.

De moment ha deixat en Saura amb el cul descobert. El partit d’aquest amenaça ara de tombar els pressuposts al Senat. Ves per on encara farà un servei al nostre senador, que així no s’haurà de mullar.

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter