Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dimarts, de setembre 5

LA DARRERA D’EVO MORALES

Els pecats a l’hora de triar els ídols es paguen. Del que més em penedesc és d’haver cregut cegament en l’esquerra durant tants d’anys. M’he curat i només hi crec a estones. Tres dels símbols de l’esquerra, Castro, Allende i Evo Morales són (eren en el cas d’Allende) fastigosos. El primer fica els homosexuals a la garjola; el segon pontificava sobre la conveniència de castrar els que no eren prou intel·ligents; i el tercer... ai, el tercer!

Evo Morales pretén incorporar les lleis indígenes a la Constitució. Fantàstic! Quan ho aconseguesqui, que ho aconseguirá, els lladres seran fuetejats públicament enmig de la plaça i a les adúlteres les deixaran sense cabells. No hi ha res com l’escarni públic. Els quítxues i els aimares imitant els àrabs, qui ho havia de dir!

També podria criticar Chávez o el fantasma de Daniel Ortega i els seus amics. Aquest cop no ho faré. I és que altres dictadors també han estat unes males bèsties, com ara Videla, Pinotchet, Stroessner... Aquest darrer, recentment desaparegut, era conegut com el Tyranosaurus i “el primer fal·lus del país”. Pobre Paraguai! Vulguem o no, hem d’optar per la democràcia, encara que massa vegades els polítics ens facin oi.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Es nota que estás molt agraït amb en Pinochet per hacer acabat amb n'Allende.

I joios deus está amb els 518 fatxes de la ciutat que reten homenatge al franquisme; es a dir, a la democracia, enfront de la pesta marxista.

Ets un poca vergonya. Maleït siguis.

de setembre 11, 2006 3:19 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter