Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

divendres, de desembre 22

Les eleccions profanades, segons Matas

Puc disculpar Matas? En segons què, sí. El que no entenc és que el PP Balear, que ha fet de tot per comandar, es vulgui espolsar com ho fa. Acceptem que no sabien res del que passava a Andratx –i cal ser molt indulgents per acceptar-ho--, encara que si haguessin fet un tomb per la vila s’haurien adonat de què hi passava. Ara bé, que em diguin que no està bé l’oposició se n’aprofiti per capgirar el resultats de les properes eleccions, em sembla intolerable.

Fer fora el PP de les Illes, almanco aquest PP, és un dret que tenim, però sobretot un deure. O ells mateixos fan net, o la tintoreria l’hauran de muntar els ciutadans. Comparar la corrupció amb l’11-M, em sembla vergonyós. Quan un partit, els seus membres, s’aprofiten del càrrec per enriquir-se, és lògic que l’oposició ho empri per fer-los fora, per guanyar o recuperar vots. És que ells no van fer el mateix quan al PSOE hi havia corrupció? No van aprofitar el cas Guerra, el cas Roldán i el del president de Navarra? Aleshores tenia raó el PP, ara la té l’oposició.

A vegades, només hi ha sospites sobre la corrupció dintre del PP. Seria el cas de Ciutadella. Si tinguessin seny i honestedat amb el que predicaven fa uns anys, haurien d’esborrar de les llistes les persones sospitoses. No ho fan, per tant no tindran dret a queixar-se quan tot es destapi, si s’arriba a destapar. Per desgràcia, la justícia espanyola és molt lenta i això afavoreix la corrupció. Açò i el votant. Com ja vaig dir fa unes setmanes, tots en tenim la culpa. Tothom sap què passa i molts tanquen els ulls.

També exigesc sinceritat al PSOE, a EU i a resta de l’esquerra. Insistir que l’11-M el va provocar el suport d’Aznar a la invasió d’Iraq, és mentir. Aquests dies n’hem tingut una prova més, a Ceuta. Encara hi ha islamistes radicals que pretenen cometre atemptats a Espanya. Les amenaces eren molt anteriors a l’entrada en guerra, només cal repassar la premsa publicada abans dels atemptats que hi va haver a Madrid. Països que no van donar suport a la guerra també les han patit i les pateixen: França, Alemanya, Rússia... Em direu que el darrer país és considerat enemic pel tracte que dóna als txetxens. D’acord. Però, què ha fet Alemanya?

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

es evident que hi ha massa polítics corruptes; però massa vegades també és culpa dels ciutadans que ho toleren i quasi sempre ho aprofiten. Però jo hem demàn: ¿hi ha massa jutges corruptes? ¿es deixen sobornar? ¿Actuan jutges i fiscals massa vegades per interesos polítics? Crec que el nostre país està massa brut i ple de merda i la culpa és de tots noltros.

de desembre 22, 2006 10:58 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter