Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

divendres, de juny 29

Josep Maria Quintana

De vegades hi ha notícies que sense ser terribles, no són bones. Ahir en vaig rebre una: el semitancament del bloc d’en Josep Maria Quintana i l’adéu als seus comentaris setmanals al Menorca.

Ja he dit altres vegades que el primer que feia cada matí era llegir aquest bloc i el de Lluís Foix. Ambdós em servien, a vegades, per reflexionar. I dic a vegades perquè gairebé sempre estava d’acord amb el que hi deien. Si opinava d’una altra manera que ells, més d’un cop modificava la meva postura. Sortosament, encara em restarà en Lluís Foix, però hauré de cercar-me algú altre que suplesqui en Josep Maria. Tanmateix, el bloc no es tanca del tot, només anuncia que no hi introduirà un comentari diari. Si això serveix perquè disposi –em referesc a ell-- de més temps per llegir, almenys ens restarà el consol de poder llegir els seus comentaris. De qualsevol manera, enyoraré els seus escrits: aquells que omplien, i era més que just, el bloc més visitat de l'illa.

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter