Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dimarts, de juliol 3

El PP de Ciutadella vol provocar UPCM?

M’és indiferent tot el que faci qualsevol corporació, tanmateix, la decisió de nomenar Antònia Salord cm a primera tint de batle, em sembla una miniprovocació. No per a mi, que no em provoca gens, sinó per a l’oposició; i més concretament a UPCM. Tot sembla indicar que incloure-la en les llistes va ser un dels motius que van provocar que Joan Triay es presentàs a les eleccions. Enfrontar-s’hi d’una manera gratuïta no sé si és el millor que pot fer el PP. Si en Joan és tan honest com sembla --i que ho és, n’estic ben segur--, la caparrutada pot sortir cara al PP. M’agradaria tenir un conversa amb en Triay, sincerament.

La resta de la distribució de les àrees era l’esperada. Solament m’ha sorprès que n’Antònia Gener hagi acceptat de continuar sent la responsable dels comptes. Si durant els darrers anys no va saber amortitzar cap dels deutes contrets –tot i disposar de més diners que mai--, com s’ho farà ara, sense tantes llicències d’obres? És valenta, sens dubte.

Urbanisme ha anat a parar en qui m’ensumava. Si no fos perquè ara el PP no gaudeix de majoria, l’àrea continuaria en les mateixes mans que fins fa unes setmanes. Cultura, l’estrella dels propers quatre anys –segons l’alcalde—ha recaigut també en qui tothom deia.

Hi ha molta lluita dintre del PP. Qui semblava arraconat, ha reviscolat amb força. I qui era presentada com l’esperança del futur, pot haver perdut empenta. I no ha acabat el combat. Qui tombarà primer, la secretària insular o el cap del partit a Ciutadella? Admet apostes.

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter