Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

dissabte, de gener 26

George Habash

La “palma” George Habash i ni CAIB, ni CIM, ni l’esquerra declaren dia de dol. Açò no es fa. Ha mort un dels terroristes més bèsties de la història, el fundador del FPAP (FPLP, en castellà). Si més no el seu portaveu i ideòleg Ghassan Kanafani va rebre dia 2 de febrer de 2002 l’homenatge del Pacte de Progrés de les Illes. Del Pacte i d’algun menorquí més. Feia goig veure la foto que va publicar el Menorca. Encara la guard.

L’herència de l’heroi encara dura. Gràcies a ell, molts de palestins van ser expulsats part de la seva pàtria –cal recordar que el 77 d’aquesta és ocupada per Jordània (on no hi ha jueus, per cert)--. Bé, alguns, ni açò. Qui aleshores era rei de Jordània, Hussein, se’n va carregar entre 10.000 i 15.000... i ningú no va badar boca. Arran de la carnisseria es crea el famós grup terrorista “Setembre Negre” que actuà arreu. El nom del grup es referia precisament als fets esmentats.

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter