Diari d'un cremat

"L'esbarzer cremava, però no es consumia" (Èxode, 3,2). Estar fet de matèria gairebé ignífuga, m'allarga el turment. Les coses de cada dia que em cal recordar, malgrat que em provoquin moltes visites a un cirurjà plàstic. La "Unitat de Cremats" s'ha convertit en la meva llar. Em començ a plantejar d'alcoholitzar-me a base de "cremadillos"

divendres, de febrer 2

Fraus electorals

Quan em centr en el tema nacional Hi ha partits que em cauen molt bé: el BNG, el PNB, EA, Esquerra Republicana, el PSM, UCM, Convergència Democràtica de Catalunya, Unió Democràtica i fins i tot UM. Altres parcialment bé: IC, algunes coses del PSC... i finalment n’hi ha que no m’agraden gairebé gens.

El PSC està acabant amb la idea de Catalunya com a país. Curiosament, Esquerra Republicana hi col·labora. Resulta tràgic que uns independentistes es convertesquin amb els destructors del sentiment nacional de Catalunya, que siguin ells els que la rematin com a país. Aquests, que teòricament havien d’insistir a eixamplar el camí iniciat per CiU, quan han tingut poder l’han destrossat. El que han fet amb Televisió de Catalunya i les emissores de Catalunya Radio no té nom.

Però no és d’açò que volia parlar, sinó de l’engany al votant. En pocs mesos n’hi ha hagut dos: a Catalunya i a Veneçuela. Carod-Rovira no va dir en cap moment que reeditaria el pacte amb el s PSc i amb IC. Chávez mai no va parlar d’atogar-se poders especials. Aquests ocultament de les intencions és fer trampa. És possible que si ho haguessin anunciat els resultats haurien estat el mateixos –fins i tot és possible que millor, encara que ho dubt--, però em sembla evident que van amagar què pensaven fer i això els desqualifica.

Powered by Blogger

Free Web Counters
Free Counter